City Telah Menyia-nyiakan Kesempatannya di Liga Champions

Agen Bola Terbaik

City Telah Menyia-nyiakan Kesempatannya di Liga Champions

Bandar Bola Online -Manchester City mesti mengubur dalam-dalam harapan mereka bermain di final Liga Champions musim 2015-2016. Sebab The Citizens mesti takluk satu gol tanpa ada balas dari Real Madrid di pertandingan leg ke-2 babak semi final Liga Champions atau kalah dengan cara agregat 0-1.

Dalam kompetisi itu, City sesungguhnya bermain cukup impresif. Bahkan juga Sergio Aguero serta kolega sekian kali bikin pertahanan Los Merengues tertekan dengan style serangan balik yang sering mereka tunjukkan.

Tetapi sayang, tendangan Gareth Bale yang mengenai Fernando meluncur deras ke gawang Joe Hart. Gol itu jadi satu-satu gol yang terwujud di kompetisi itu, serta City juga mesti senang cuma dapat meraih babak semi final Liga Champions musim ini.

Satu diantara legenda Arsenal, Paul Merson, cobalah memberi komentarnya berkaitan hasil yang didapat City itu. Ia menilainya kalau skuad arahan Manuel Pellegrini itu sudah buang peluang besar untuk dapat mencapai hasil tambah baik di Liga Champions.

Baca Juga : Wakil Presiden Leicester : Waktunya Perayaan, Bukanlah Ulas Kontrak

“Saya bakal katakan kalau itu (City kontra Madrid) adalah pertandingan terburuk selama pengalaman saya melihat satu kompetisi sepakbola. Sebab untuk saya, mereka mungkin mencapai hasil tambah baik bila tidak bermain bertahan keseluruhan di pertandingan tempo hari, ” ucap Merson, seperti diambil talkSPORT, Minggu (8/5/2016).

“Bahkan saya dapat katakan kalau langkah mereka tersingkir betul-betul memalukan. Terutama, peluang tampak di empat besar turnamen seperti Liga Champions tidaklah hal yang berlangsung satu tahun sekali. Saya rasa betul-betul menyia-nyiakan peluang besar itu, ” tutupnya.

Agen Bola Sbobet